REGULAMIN ZAKUPÓW
Zapoznanie się z informacjami zawartymi w tym dziale pomoże Państwu lepiej zrozumieć naszą ofertę, zasady zamawiania towarów, obsługi itp. Zaoszczędzi też Państwu mnóstwo czasu, który, już będąc w salonie możecie w całości poświęcić na wybór asortymentu do Waszej wymarzonej łazienki.
Prosimy pamiętać o tym, że poniższe zasady wyznaczają standard współpracy, do którego nieustannie dążymy, jednak każdego klienta traktujemy indywidualnie i jesteśmy otwarci na Państwa uwagi i sugestie.
Jednocześnie informujemy, że dokonanie płatności za zamówiony lub odebrany towar, również w formie zaliczki na towar lub usługę projektowania jest równoznaczne z akceptacją regulaminu zakupów przedstawionego poniżej.
USŁUGA PROJEKTOWANIA
Usługa polega na przygotowaniu przez projektanta wizualizacji pomieszczenia oraz rzutów ścian dla wykonawcy (opis techniczny) na podstawie oczekiwań i wg. wytycznych Klienta.
Na poczet usługi projektowania Klient wpłaca zaliczkę 400 zł za każde projektowane pomieszczenie. Zaliczka rozliczana jest w momencie zamówienia towaru i traktowana jak zaliczka na towar.
Każde projektowane pomieszczenie traktowane jest indywidualnie i wymaga oddzielnej zaliczki na usługę projektowania. Zakupiony towar na jedno pomieszczenie nie powoduje rozliczenia zaliczki na inne pomieszczenie. W chwili zamówienia towaru, zaliczka na projektowanie jest rozliczana i traktowana jako zaliczka na towar. Nie ponosicie Państwo żadnych kosztów związanych z usługą projektowania, jeśli dokonacie zakupu towarów w naszym salonie (minimum wszystkie płytki na ścianę i podłogę wynikające z projektu). W przypadku chęci zakupu przez Państwa pozostałego wyposażenia zamiast płytek ceramicznych minimalna wartość zakupu uprawniająca do rozliczenia zaliczki projektowej ustalana jest indywidualnie.
Projekt przygotowany przez firmę Stacja Grabowo ma nieograniczoną liczbę poprawek, jednak czas w jakim zostanie przygotowana poprawka projektu jest uzależniony od aktualnego w danym czasie obłożenia pracy projektanta, o czym Klient zostanie bezzwłocznie poinformowany.
Opis techniczny przygotowywany jest wyłącznie do ostatecznej wersji projektu zaakceptowanej przez Klienta, a dostarczany jest w momencie dostawy razem z towarem. W przypadku zakupów wyposażenia projektowanego pomieszczenia poza naszym salonem informujemy, że mogą wystąpić znaczące różnice w wymiarach zaplanowanych zabudów lub przestrzeni.
Gwarancję spójności/zgodności realizowanych pomieszczeń w stosunku do projektu technicznego możemy zapewnić tylko w sytuacji zakupu wyposażenia w naszym salonie. Za niezgodności wymiarów projektowanych po realizacji w przypadku zakupów asortymentu poza naszym salonem nie odpowiadamy. Przed wyborem innego asortymentu niż zaproponowany przez nas (szczególnie dotyczy to wanien, kabin oraz elementów do zabudowy) prosimy upewnić się, że wybrany przez Państwa produkt nie zmieni wymiarów zaplanowanych elementów w projekcie.
Jeśli Klient nie dokona zakupu w salonie, zaliczka pozostaje do rozliczenia jako usługa projektowania.
USŁUGA WYMIAROWANIA
Jest połączona z usługą projektowania i najczęściej proponowana w sytuacji, gdy projektowane pomieszczenie ma skomplikowany kształt (skosy, łuki itp.). Jeśli inwestycja znajduje się w Ostrołęce lub w promieniu 40 km, usługa jest bezpłatna, powyżej tej odległości usługa wymiarowania jest płatna a jej koszt wyceniany jest indywidualnie, w zależności od odległości. Klient ma prawo skorzystać z usługi projektowania bez wymiarowania i samemu podać wymiary pomieszczenia, lecz w takim przypadku prosimy o dokładny pomiar pomieszczenie, gdyż na podstawie tych wymiarów przeliczana jest ilość płytek do zamówienia. W przypadku niepoprawnych wymiarów lub zmian projektowych, firma nie przyjmuje zwrotów.
OFERTY
Wszelkie oferty cenowe przygotowane przez naszych pracowników, przekazywane zarówno w formie pisemnej, mailowej jak i słownej są ważne przez 3 dni robocze.
ZAMAWIANIE TOWARÓW
Zaliczka w wysokości 30% wartości zamówienia jest konieczna aby zamówienie zostało zrealizowane. Towar zamawiany jest w dniu złożenia zaliczki przez klienta przy płatności gotówką, lub w dniu przekazania potwierdzenia przelewu, ew. zaksięgowaniu płatności na koncie – w przypadku płatności przelewem.
Czas realizacji zamówienia waha się od 2 dni roboczych do 6 tygodni. Czas realizacji konkretnego zamówienia wstępnie określany jest w momencie przyjmowania zaliczki na realizację, jednak w trakcie może on ulec zmianie. W takich przypadkach klient zostanie bezzwłocznie poinformowany o nowym terminie realizacji zamówienia. Jeśli przewidywany czas realizacji zamówienia znacznie się zmienił, Klient ma prawo odstąpić od zamówienia a ew. zaliczki zostaną mu zwrócone bez potrącenia. Klient ma obowiązek poinformować pracownika salonu o rezygnacji z zamówienia, dowolną droga komunikacji, w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania informacji o zmianie terminu realizacji zamówienia.
USŁUGA TRANSPORTOWA
Minimum logistyczne, jakie uprawnia Klienta do dostawy w cenie towaru to 3000 zł brutto, dostawa taka może zostać zrealizowana jeśli adres inwestycji znajduje się maksymalnie w odległości 40 km od Ostrołęki. Powyżej tej odległości lub jeśli zakupy nie przekraczają 3000 zł brutto koszty dostawy określane są indywidualnie.
Przy zakupach powyżej 6000 zł brutto dostawa w cenie towaru w dowolne miejsce na terenie Polski.
Informujemy, że magazyn nie pracuje w soboty i odbiór zamówionego towaru bez wcześniejszego ustalenia z doradcą jest niemożliwy.
ZWROTY TOWARÓW
Prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów, ponieważ jako sprzedawca nie mamy obowiązku przyjęcia zwrotu towarów. Jednak wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom zawsze indywidualnie sprawdzamy, czy dany towar może zostać przyjęty ze zwrotu. W tej sprawie prosimy o kontakt z pracownikami salonu.
Nie przyjmujemy towarów w tzw. komis, niezależnie od sytuacji.
POSTĘPOWANIE GWARANCYJNE
Podstawowym dokumentem, który uprawnia Państwa do złożenia reklamacji jest dowód zakupu. Prosimy zatem o zachowanie jego kopii, oraz w przypadku chęci zareklamowania produktu, o kontakt z pracownikami salonu.