§ 1 Postanowienia ogólne
- Regulamin Sprzedaży określa zasady zawierania oraz wykonywania umów sprzedaży towarów oraz realizacji zamówień pomiędzy firmą Stacja Grabowo Michał Brodalka a nabywcami (Kupującymi), będącymi konsumentami w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.
- Terminy użyte w Ogólnych Warunkach Sprzedaży oznaczają: a) Sprzedawca – Stacja Grabowo Michał Brodalka, ul. Warszawska 17, 07-415 Olszewo-Borki, NIP: 5090011262, REGON: 142932009 , tel.: 29 760 07 08, mail: stacjagrabowo@gmail.com b) Kupujący – konsument, będący stroną umowy sprzedaży c) Regulamin – niniejsze warunki sprzedaży dla Konsumentów, d) Towar – towary objęte ofertą handlową Sprzedawcy. e) Usługa projektowania – przygotowanie przez Sprzedawcę wizualizacji wnętrza pomieszczenia w formie zdjęć na podstawie wytycznych Kupującego.
- Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży.
- Dokonanie płatności za zamówiony lub odebrany towar, również w formie zaliczki na towar lub na usługę projektowania jest równoznaczne z akceptacją Ogólnych Warunków Sprzedaży.
§ 2 Usługa Projektowania
- Usługa projektowania polega na przygotowaniu przez Sprzedawcę wizualizacji pomieszczenia w formie zdjęć na podstawie oczekiwań i według wytycznych Kupującego.
- Na poczet usługi projektowania Kupujący wpłaca zaliczkę 400 zł za każde projektowane pomieszczenie. Prace związane z przygotowaniem wizualizacji rozpoczynają się po wpłaceniu przez Kupującego zaliczki, przy płatności przelewem za dzień zapłaty uznaje się dzień uznania rachunku Sprzedawcy.
- Zaliczka na usługę projektową rozliczana jest w momencie zamówienia towaru i traktowana jako częściowa zaliczka na zamawiany towar. Zakupiony towar na jedno pomieszczenie nie powoduje rozliczenia zaliczki na inne pomieszczenie.
- Aby dokonać rozliczenia zaliczki na usługę projektowania Kupujący zobowiązuje się zakupić u Sprzedawcy wszystkie zaprojektowane w danym pomieszczeniu płytki ceramiczne, dekoracje, listwy, mozaiki itp.. W przypadku chęci zakupu przez Kupującego pozostałego wyposażenia zamiast wyżej wymienionych, minimalna wartość zakupu uprawniająca do rozliczenia zaliczki projektowej ustalana jest indywidualnie i zależy od wielkości pomieszczenia oraz ilości poprawek projektowych.
- Dla każdego projektowanego pomieszczenia Kupujący może otrzymać dwie podstawowe wersje kolorystyczne wizualizacji. Wybrana przez Kupującego jedna wersja kolorystyczna może być poprawiana wg uznania Kupującego maksymalnie 5 razy w ramach usługi projektowania. Czas wykonania każdej poprawki jest uzależniony od bieżącego obłożenia pracy projektanta o którym Kupujący będzie bezzwłocznie poinformowany.
- Opis techniczny (rzuty ścian z zaznaczonym ułożeniem płytek ceramicznych, wskazanymi wymiarami ewentualnych elementów zabudowy, informacjami dotyczącymi montażu stelaży, szafek, umywalek, wanien, kabin itp) przygotowywany jest wyłącznie do ostatecznej wersji projektu zaakceptowanej przez Kupującego, a dostarczany jest w momencie dostawy razem z towarem. Opis techniczny przygotowywany jest tylko do elementów, które zostały zakupione u Sprzedawcy. Jeśli Kupujący zaopatruje się w elementy wyposażenia w innym punkcie sprzedaży elementy te nie będą uwzględniane na opisie technicznym.
- W przypadku zakupu przez Kupującego wyposażenia projektowanego pomieszczenia w innym punkcie sprzedaży mogą wystąpić znaczące różnice w wymiarach zaplanowanych zabudów lub przestrzeni, czego Kupujący jest świadomy i we własnym zakresie dokona potrzebnych korekt w trakcie prac wykończeniowych.
- Gwarancję spójności/zgodności realizowanych pomieszczeń w stosunku do opisu technicznego Sprzedawca zapewnia tylko w sytuacji zakupu całości wyposażenia u Sprzedawcy, w innym wypadku Sprzedawca nie odpowiada za niezgodności pomiędzy projektem a realizacją wynikające z wyboru innych produktów przez Kupującego. Przed wyborem innego asortymentu niż zaproponowany przez Sprzedawcę w ofercie (szczególnie dotyczy to wanien, kabin, mebli oraz innych elementów do zabudowy) Kupujący zobowiązany jest upewnić się, że wybrany przez Niego produkt nie zmieni wymiarów zaplanowanych elementów w projekcie lub we własnym zakresie dokona potrzebnych korekt w trakcie prac wykończeniowych.
- Wizualizacje pomieszczeń przygotowywane w ramach usługi projektowania wykonywane są z największą starannością i dokładnością na jaką pozwalają ograniczenia sprzętowe. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby wizualizacje oddawały jak najbardziej dokładny wygląd wybranego przez Kupującego towaru, w szczególności dotyczy to kolorów płytek ceramicznych, mebli, armatury, akcesoriów itp. Jednak ze względu na różnice sprzętowe (różne barwy na różnych urządzeniach i wydrukach) Sprzedający nie jest w stanie zagwarantować, że kolorystyka na wizualizacjach pomieszczeń będzie zgodna z kolorystyką zakupionego towaru. Aby uniknąć w tej kwestii nieporozumień Kupujący akceptuje zamówienie towaru na podstawie wzorów, próbników oraz towarów znajdujących się na ekspozycji w siedzibie Sprzedawcy. Jeśli Kupujący decyduje się na zamówienie towaru jedynie na podstawie wizualizacji, bez obejrzenia realnego wyglądu towaru, przyjmuje do wiadomości, że towar może znacznie różnić się od przedstawionego w wizualizacji.
- Jeśli Kupujący nie dokona zakupu u Sprzedawcy na zasadach wspomnianych wyżej tj § 2 ust 4, zaliczka zostaje rozliczona jako usługa projektowania.
- Usługa wymiarowania pomieszczenia jest świadczona jako etap usługi projektowania. Kupujący nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z tą usługą, po warunkiem, że adres inwestycji znajduje się w promieniu 40 km od siedziby firmy. W innym przypadku cena usługi jest ustalana z Kupującym indywidualnie w zależności od odległości, ilości projektowanych pomieszczeń.
- Usługa wymiarowania nie jest obowiązkowa, a Kupujący ma prawo skorzystać z usługi projektowania bez wymiarowania, w takim przypadku zobowiązany jest do dostarczenia dokładnych, pełnych wymiarów pomieszczenia. Opóźnienie w dostarczeniu wymiarów pomieszczenia skutkuje opóźnieniami w realizacji usługi projektowania czego Kupujący jest świadomy. W przypadku dostarczenia przez Kupującego niedokładnych lub niepełnych wymiarów pomieszczenia ilość zaprojektowanego i przeliczonego przez Sprzedawcę towaru może być nieprawidłowa. Za pomyłki wynikające z takiej sytuacji Sprzedawca nie odpowiada.
- Wszelkie zmiany dokonywane na etapie realizacji projektowanego pomieszczenia powinny być konsultowane ze Sprzedawcą, a w przypadku braku kontaktu ze strony Kupującego Sprzedawca nie odpowiada za ewentualne braki lub nadwyżki w zamówionym towarze.
- Sprzedawca ma prawo wykorzystywać wykonane wizualizacje do celów promocji, marketingowych itp.
§ 3 Oferty, zamawianie towaru, ceny
- Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, skierowane do ogółu lub do poszczególnych osób, należy rozumieć jedynie jako zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.
- Ceny towarów podawane są przez Sprzedawcę w złotych polskich. Ceny zawierają podatek VAT.
- Oferty przedstawiane przez Sprzedawcę niezależnie od formy przekazu (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia) ważne są przez 2 dni robocze od daty przedstawienia oraz opierają się na cenie oraz dostępności towaru aktualnej w dniu przedstawienia oferty. Po utracie ważności oferty cena oraz dostępność towaru może ulec zmianie.
- Proces realizacji zamówienia rozpoczyna się od wpłacenia przez Kupującego zaliczki na Towar w wysokości minimum 20 procent wartości zamówienia. W przypadku płatności przelewem za dzień zapłaty uznaje się dzień uznania rachunku Sprzedawcy.
- W przypadku płatności przelewem bankowym Kupujący w tytule przelewu zaznacza jakiej faktury dotyczy płatność, wpisując jej numer. Nie zaznaczenie w przelewie jakiej faktury dotyczy płatność może skutkować przedłużeniem procesu realizacji zamówienia.
- Zamówienie może zostać złożone bezpośrednio w siedzibie Sprzedawcy, bądź drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy: stacjagrabowo@gmail.com.
- Kupujący przyjmuje do wiadomości, że Sprzedawca nie rozpocznie realizacji zamówienia przed dokonaniem wpłaty kwoty określonej w ust. 4 powyżej. Zwłoka Kupującego w zapłacie kwoty, o której mowa w ust. 4, może spowodować wydłużenie terminu realizacji zamówienia lub zmianę ceny zakupu.
- W przypadku zamówień składanych w oparciu o katalogi lub wzory z ekspozycji, zamówienie jest realizowane, po zapoznaniu się przez Kupującego z parametrami technicznymi Towaru, w oparciu o przyporządkowany danemu Towarowi numer katalogowy lub jego nazwę własną.
- Kupujący przyjmuje do wiadomości, że Towar zamówiony może różnić się odcieniem od okazanej próbki Towaru lub Towaru z ekspozycji, ze względu na różnice w partiach produkcyjnych oraz ze względu na naturalne procesy starzenia się próbek i ekspozycji (np. płowienie, żółknięcie, oksydacja, matowienie i inne procesy fizykochemiczne).
- Kupujący przyjmuje do wiadomości, że w przypadku materiału, jakim jest : a) drewno naturalne, Towary z niego wykonane mogą nieznacznie różnić się od okazanych próbek oraz między sobą w zakresie odcienia, struktury i usłojenia elementów z litego drewna i fornirowanych. Właściwości te są świadectwem naturalnego pochodzenia materiału,b) kamień naturalny oraz konglomerat marmurowy powstający na bazie kamieni naturalnych, towary z nich wykonane mogą nieznacznie różnić się od okazanych próbek oraz między sobą w zakresie ubarwienia, odcienia i faktury. Właściwości te są świadectwem naturalnego pochodzenia materiału, c) materiał ceramiczny, Towary z niego wykonane mogą różnić się w zakresie odcienia od ekspozycji, a także od okazanych próbek. Dopuszczalne są także różnice pomiędzy płytką bazową a elementem dekoracyjnym oraz pomiędzy elementami dekoracyjnymi. Właściwości te są związane ze specyfiką procesu produkcyjnego płytek ceramicznych, d) klinkier, Towary z niego wykonane mogą różnić się w zakresie odcienia od ekspozycji, a także od okazanych próbek. Dopuszczalne są także różnice pomiędzy płytką bazową, stopnicą, stopnicą narożną, cokołem, płytką elewacyjną, podstopnicą, parapetem pod względem odcienia, odchylenia w wymiarach obejmujących długość, szerokość i grubość. Właściwości te wynikają z specyfiki procesu produkcyjnego klinkieru, e) mozaika, uszczerbania oraz drobne różnice w wymiarach, wynikają ze specyfiki procesu produkcyjnego mozaik i są dla nich charakterystyczne.
§ 4 Wydanie, dostawa towaru
- Podpisanie przez osobę odbierającą dokumentu magazynowego WZ (wydanie na zewnątrz) w trakcie odbioru/dostawy towaru oznacza potwierdzenie zgodności odebranego towaru z zawartą umową sprzedaży.
- Dostawy oraz wydanie towaru odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 16.30. Kupujący ma prawo odebrać Towar poza tymi wyznaczonymi godzinami po uprzednim ustaleniu terminu odbioru ze Sprzedawcą. W przypadku nie dokonania przez Kupującego wcześniejszych ustaleń związanych z takim odbiorem może on nie zostać przez Sprzedawcę zrealizowany.
- Dostawy Towaru mogą odbywać się częściami. Częściowa realizacja dostaw oznacza dochowanie terminu co do dostarczonej części. Sprzedawca informuje telefonicznie lub za pomocą uzgodnionego środka komunikacji o gotowości do wydania Towaru.
- Jeżeli w terminie 90 dni od ustalonej daty wydania Towaru, wydanie Towaru nie nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Kupującego, Sprzedawca może odstąpić od umowy sprzedaży Towaru, co do którego Kupujący pozostaje w opóźnieniu.
- Towar może zostać wydany Kupującemu lub osobie przez niego upoważnionej do odbioru Towaru po podpisaniu potwierdzenia wydania Towaru. Z chwilą wydania Towaru ryzyko przypadkowej utraty lub zniszczenia Towaru przechodzi na Kupującego.
- Odbiór Towaru jest realizowany w oddziale Sprzedawcy. Dostawa może także polegać na dostarczeniu Towaru do Kupującego na mocy dodatkowych ustaleń pomiędzy stronami.
- Dostawa Towaru przy dokonaniu przez Kupującego zakupów powyżej 4000 zł jest bezpłatna dla dostaw realizowanych w promieniu 40 km od siedziby Sprzedawcy. W przypadku zakupów o wartości poniżej 4000 zł oraz/lub odległości powyżej 40 km od siedziby Sprzedawcy realizacja dostawy odbywa się na zasadach ustalanych indywidualnie.
- Kupujący przyjmuje do wiadomości, że dostawa polega wyłącznie na dostarczeniu Towaru pod podany adres (czyli numer budynku) i nie dotyczy rozładunku, ani wniesienia Towaru oraz, że Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia Towaru powstałe przy rozładunku lub przy jego wnoszeniu.
- Z chwilą wydania Towaru na Kupującego przechodzą korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Jeżeli Sprzedawca nie ma wpływu na wybór przewoźnika wybranego przez Kupującego, za wydanie Towaru uważa się jej powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi.
- Kupujący od chwili dostawy lub odbioru towaru przez 48 godzin może zgłosić uszkodzenia mechaniczne dostarczonego towaru, a zgłoszenie uszkodzeń w tym terminie będzie uznane jak zgłoszenie w trakcie dostawy/odbioru. Możliwość takiego zgłoszenia dotyczy jedynie płytek ceramicznych, gresów, klinkierów. W przypadku wyposażenia łazienek w postaci elementów ceramicznych, wanien, mebli Kupujący wraz ze Sprzedawcą sprawdzają towar pod kątem uszkodzeń mechanicznych a odpowiedzialność w tym zakresie Sprzedawcy kończy się w chwili podpisania dokumentu WZ.
Po upływie 48 godzin od chwili dostawy/odbioru Sprzedawca nie uznaje reklamacji na uszkodzenia mechaniczne w żadnym przypadku.
§ 5 Zwrot towaru
- Sprzedawca nie dopuszcza zwrotu pełnowartościowego Towaru, Sprzedawca może wyrazić zgodę na zwrot Towaru, o ile znajduje się on w fabrycznych opakowaniach i nie nosi śladów instalowania (montażu), pod warunkiem, że posiada na stanie w magazynie towar o tym samym odcieniu i kalibracji.
- Nie podlegają zwrotowi Towary z ekspozycji, oraz sprowadzane na indywidualne zamówienie Kupującego.
- Towary wyprzedażowe mogą nosić ślady użytkowania, montażu lub być przecenione z uwagi na: wady szkliwa; różnice w odcieniach i przebarwieniach; odchylenia w wymiarach obejmujące: długość, szerokość, niezachowanie kąta prostego, krzywiznę boków, krzywiznę środka; uszczerbienia; brak rektyfikacji i/lub fazy, a także ze względu na zdekompletowanie. Dodatkowo może występować: brak oryginalnego opakowania; uszkodzenia produktu obejmujące: zarysowania, uszczerbania, pęknięcia, zabrudzenia.
§ 6 Postępowanie reklamacyjne
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym.
- Sprzedawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Kupującemu Towar bez wad.
- Kupujący zobowiązany jest sprawdzić towar pod względem jego zgodności z zamówieniem, w szczególności pod względem kompletności, ewentualnych zarysowań, ubytków, koloru oraz dodatkowo pod względem odcienia i wymiarów, porównując towar z różnych opakowań, w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach danego rodzaju. Po wmontowaniu towaru, reklamacje dotyczące ww. nieprawidłowości mogą zostać nie uwzględnione. O stwierdzonych nieprawidłowościach Kupujący zobowiązany jest zawiadomić w formie pisemnej Sprzedawcę niezwłocznie po stwierdzeniu wady.
- Reklamacja może zostać złożona przez Kupującego w szczególności w formie: 4.1 pisemnej na adres: Stacja Grabowo Michał Brodalka, ul. Warszawska 17, 07-415 Olszewo-Borki, ; 4.2 elektronicznej na adres: stacjagrabowo@gmail.com; 4.3 osobiście w Oddziale Sprzedawcy w postaci protokołu reklamacyjnego, stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: 5.1 informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 5.2 danych kontaktowych składającego reklamację; 5.3 miejsca zamontowania reklamowego Towaru wraz z dołączeniem dowodu zakupu reklamowego Towaru. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Podstawą rozpatrzenia reklamacji są w szczególności zdjęcia reklamowanego towaru lub umożliwienie przez Kupującego przeprowadzenia oględzin rek
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym.
- Sprzedawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Kupującemu Towar bez wad.
- Kupujący zobowiązany jest sprawdzić towar pod względem jego zgodności z zamówieniem, w szczególności pod względem kompletności, ewentualnych zarysowań, ubytków, koloru oraz dodatkowo pod względem odcienia i wymiarów, porównując towar z różnych opakowań, w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach danego rodzaju. Po wmontowaniu towaru, reklamacje dotyczące ww. nieprawidłowości mogą zostać nie uwzględnione. O stwierdzonych nieprawidłowościach Kupujący zobowiązany jest zawiadomić w formie pisemnej Sprzedawcę niezwłocznie po stwierdzeniu wady.
- Reklamacja może zostać złożona przez Kupującego w szczególności w formie: 4.1 pisemnej na adres: Stacja Grabowo Michał Brodalka, ul. Warszawska 17, 07-415 Olszewo-Borki, ; 4.2 elektronicznej na adres: stacjagrabowo@gmail.com; 4.3 osobiście w Oddziale Sprzedawcy w postaci protokołu reklamacyjnego, stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: 5.1 informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 5.2 danych kontaktowych składającego reklamację; 5.3 miejsca zamontowania reklamowego Towaru wraz z dołączeniem dowodu zakupu reklamowego Towaru. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Podstawą rozpatrzenia reklamacji są w szczególności zdjęcia reklamowanego towaru lub umożliwienie przez Kupującego przeprowadzenia oględzin rek
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym.
- Sprzedawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Kupującemu Towar bez wad.
- Kupujący zobowiązany jest sprawdzić towar pod względem jego zgodności z zamówieniem, w szczególności pod względem kompletności, ewentualnych zarysowań, ubytków, koloru oraz dodatkowo pod względem odcienia i wymiarów, porównując towar z różnych opakowań, w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach danego rodzaju. Po wmontowaniu towaru, reklamacje dotyczące ww. nieprawidłowości mogą zostać nie uwzględnione. O stwierdzonych nieprawidłowościach Kupujący zobowiązany jest zawiadomić w formie pisemnej Sprzedawcę niezwłocznie po stwierdzeniu wady.
- Reklamacja może zostać złożona przez Kupującego w szczególności w formie: 4.1 pisemnej na adres: Stacja Grabowo Michał Brodalka, ul. Warszawska 17, 07-415 Olszewo-Borki, ; 4.2 elektronicznej na adres: stacjagrabowo@gmail.com; 4.3 osobiście w Oddziale Sprzedawcy w postaci protokołu reklamacyjnego, stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: 5.1 informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 5.2 danych kontaktowych składającego reklamację; 5.3 miejsca zamontowania reklamowego Towaru wraz z dołączeniem dowodu zakupu reklamowego Towaru. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Podstawą rozpatrzenia reklamacji są w szczególności zdjęcia reklamowanego towaru lub umożliwienie przez Kupującego przeprowadzenia oględzin reklamowanego Towaru, w celu dokonania przez Sprzedawcę prawidłowej oceny zgłoszonej reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do otrzymanej od Kupującego reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli Kupujący w tym celu podał adres e-mail.
§ 7 RODO
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwane „RODO”) uprzejmie informuje, iż:
- Administratorem danych osobowych jest Stacja Grabowo Michał Brodalka, ul. Warszawska 17, 07-415 Olszewo-Borki, NIP: 5090011262, REGON: 142932009
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można się kontaktować za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: stacjagrabowo@gmail.com
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu związanego z zawarciem i realizacją umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być dostawcy usług pocztowych i kurierskich, dostawcy usług informatycznych Administratora, obsługa prawna i informatyczna Administratora oraz inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach niezbędnych do realizacji wyżej określonych celów oraz przez okres wynikający z przepisów prawa.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania danych, usunięcia danych oraz ograniczenia przetwarzania danych.
- Gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza powszechnie obowiązujące przepisy w tym zakresie, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do kontaktu w związku z zawarciem i realizacją umowy i jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania. Konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości kontaktu w sprawie zawarcia i realizacji umowy.
- Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22.
Inspektor Ochrony Danych: Michał Brodalka
Kontakt: stacjagrabowo@gmail.com
§ 8 Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany postanowień Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane umowy sprzedaży.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszymi Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- W przypadku sporów, strony będą dążyć do polubownego ich rozstrzygnięcia